صفحه اصلی / دانلود / دانلود Help آفلاین راینو ۶

دانلود Help آفلاین راینو ۶

دانلود هلپ راینو 6

همواره یکی از کاملترین منابع در مورد هر نرم‌افزاری (از جمله راینو) راهنما یا همان Help آن نرم‌افزار است. هرچند نباید این نکته را فراموش کرد که راهنمای نرم‌افزار یک مرجع است و به عنوان یک منبع آموزشی نمی‌توان از آن استفاده کرد. با این حال در بسیاری موارد زمانی که می‌خواهید در مورد جزئیات و Option های یک دستور اطلاعاتی بدست آورید، دم دست‌ترین و کامل‌ترین مرجع همان فایل راهنما است.

Help راینو علاوه بر توضیحات نوشتاری در مورد هر دستور، با تصویر و ویدیو به شما در درک بهتر طرز کار هر یک از دستورات و ابزارها کمک می‌کند. همچنین در هر صفحه موارد مرتبط را نیز به شما پیشنهاد می‌کند. همچنین در راهنمای هر یک از دستورات روشهای مختلف دسترسی به آن دستور (منو، نوارابزار، خط فرمان و…) و همچنین توضیحاتی از قبیل History Enabled بودن (اینکه ابزار Record history روی آن دستور کار می‌کند یا نه) و Extrusion Enabled بودن (اینکه /ان دستور قابلیت تولید هندسه‌هایی از نوع اکستروژن دارد یا نه) را ارائه می‌کند. با نوشتن دستور CommandHelp در خط فرمان راینو می‌توانید پنل Help را باز کرده و با علامت زدن گزینه Auto-update در بالای این پنل هر دستوری که اجرا کنید راهنمای همان دستور را می‌توانید ببینید. فایل راهنما نه تنها مرجع مناسبی برای نوآموزان به شمار می‌رود، بلکه حرفه‌ای‌ها هم از آن بی‌نیاز نیستند.

اما از آنجا که هر نسخه از راینو تا مدتی پس از انتشار همچنان در حال تغییر و بروز رسانی است، Help راینو۶ تا کنون به صورت آنلاین و در صورت اتصال شما به اینترنت قابل استفاده بود. اکنون با دانلود و نصب راهنمای آفلاین راینو ۶ می‌توانید بدون نیاز به اینترنت از تمامی امکانات آن بهره‌مند شوید.

دانلود فایل Help راینو ۶ به صورت آفلاین

حجم تقریبی: ۲۲۵ مگابایت

دانلود Help آفلاین راینو ۶

درباره‌ی محمد نیکوکار

محمد نیکوکار هستم، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد طراحی صنعتی، دانشگاه تهران؛ عاشق یاد گرفتن و یاد دادن. معلم راینو و مولف کتاب مدلسازی سه بعدی با Rhinoceros5. علاقمند به برنامه نویسی و موزیک. در حال حاضر فعال در زمینه طراحی جواهرات و کفش.

یک دیدگاه

  1. Thank you so much

Rhino5.ir تخصصی‌ترین مرجع فارسی زبان راینو و پلاگین‌های راینو