صفحه اصلی / دانلود / دانلود Rhinoceros 5.13 (تاریخ ۴/۴/۲۰۱۶)

دانلود Rhinoceros 5.13 (تاریخ ۴/۴/۲۰۱۶)

 

Rhino5.ir به عنوان تخصصی‌ترین مرجع فارسی زبان راینو، باز هم جدیدترین نسخه راینو (version5 sr13) را با فاصله کوتاهی از تاریخ انتشار آن (۴/۴/۲۰۱۶) به همراه crack احتصاصی برای #دانلود با لینک مستقیم برای شما عزیزان آماده کرده است. همانطور که قبلا نیز توضیح داده شده بود تغییرات اساسی در دستورات و محیط برنامه در Version های جدید راینو لحاظ می‌گردد و در #Service_release ها تنها تغییرات مختصری در جهت بهبود کارایی دستورها و همچنین رفع باگ‌های نرم‌افزار انجام می‌شود. بنابرین شاید در ظاهر تفاوتی بین Service release های مختلف راینو ۵ به چشم نیاید، اما در عمل متوجه بهینه‌سازی‌های انجام شده خواهید شد.

برای اینکه بیینید کدام Version و Service release راینو روی کامپیوتر شما نصب شده است، کافی‌ست راینو را اجرا کرده و در خط فرمان دستور About را وارد کنید. با احرای این دستور صفحه Splash screen نشان داده می‌شود. این صفحه هر بار که راینو را احرا کنید نیز نمایان می‌شود. در گوشه پایین سمت راست این صفحه می‌توانید Version و Service release و همچنین ۳۲ یا ۶۴ بیتی بودن راینوی نصب شده روی کامپیوترتان را چک کنید.

راینو 5 sr13

آموزش #نصب و #فعالسازی راینو:

ابتدا نسخه متناسب با ویندوز نصب شده روی کامپیوترتان را از لینک انتهای این صفحه داتلود کنید. برای اینکه ببینید ویندوز کامپیوتر شما نسخه ۳۲ بیتی است یا ۶۴ بیتی، روی آیکن Computer از desktop یا منوی start کلیک راست کنید و گزینه‌ی Properties را انتخاب کنید. در پنجره‍ای که باز می‌شود، در قسمت System type می‌توانید ۳۲ بیت یا ۶۴ بیت بودن ویندوز کامپیوترتان را مشاهده کنید.

بعد ار دانلود نسخه مناسب، فایل فشرده را باز کنید. رمز فایل فشرده rhino5.ir (با حروف کوچک) است. برای باز کردن فایل فشرده می‌توانید از برنامه WinRAR استفاده کنید. ( برای دانلود WinRAR اینجا کلیک کنید). اکنون قایل Rhinoceros 5 sr13 x64 [rhino5.ir].msi (یا Rhinoceros 5 sr13 x86 [rhino5.ir].msi) را اجرا کنید تا فرآیند نصب آغاز شود. (مهم: اگر نسخه‌های دیگر Rhino5 روی کامپیوتر شما نصب است، حتما قبل از نصب این نسخه حذف کنید.)

بعد از رسیدن به مرحله‌ای که از شما لایسنس خواسته می‌شود، گزینه Stand-alone Node را انتخاب کنید.

اکنون باید یک سریال ۲۴ کاراکتری را وارد کنید، که البته چهار کاراکتر اول از قبل نوشته شده است (RH50) و مابقی را شما باید وارد کنید. برای تولید سریال از فایل Keygen [rhino5.ir].exe استفاده می‌کنیم. Keygen را اجرا کنید. به صورت پیش فرض دو کد (License Key و Activation Key) در این پنجره می‌بینید. هر بار که روی دکمه Generate کلیک کنید دو کد جدید تولید می‌شود که با هم سازگار هستند. پس لطفا تا انتهای مراحل نصب و فعالسازی روی این دکمه کلیک نکنید. چون در اینصورت Activation Key با License Key هماهنگ نبوده و قابل استفاده نخواهد بود.

rhino5_ir_keygen

License Key را از #keygen بخوانید و در کادرهای خواسته شده در پنجره نصب راینو وارد کنید و با کلیک روی دکمه Next به مرحله بعد بروید و نهایتا روی دکمه Finish کلیک کنید تا مراحل نصب تمام شود. اکنون آخرین نسخه نرم‌افزار راینو روی کامپیوتر شما نصب شده، اما هنوز فعال نشده است.

راینو را با کلیک روی آیکن و یا از طریق منوی Start اجرا کنید. پنجره‌ای با عنوان License Validation باز خواهد شد که می‌خواهد لایسنس نرم‌افزار را اعتبارسنجی کند! کد دوم تولید شده در keygen را در اینجا و در کادر زیر عنوان Enter your validation Code وارد کنید و زوی Next کلیک کنید.

در صورنی که تمام مراحل نصب و فعالسازی را درست لنجام داده باشید. علامت تیک خاکسیری رنگ به رنگ سبز در نمایش داده می‌شود. به شما تبریک می‌گوییم. اکنون آخرین نسخه نرم‌افزار راینو (Rhinoceros v5 sr13) بدون محدودیت زمانی روی کامپیوتر شما نصب است و می‌توانیذ از آن لذت ببرید. 🙂

. در صورت وجود مشکل در مراحل نصب، مشکل خود را در بحش پرسش و پاسخ و رفع اشکال راینو مطرح کنید. ما در اولین فرصت به شما پاسخ خواهیم داد.

دانلود راینو نسخه ۵.۱۳ برای ویندوز ۳۲ بیتی + keygen

حجم تقریبی: ۲۰۵ مگابایت

رمز فایل فشرده: rhino5.ir

دانلود Rhinoceros 5.13 نسخه ۳۲ بیتی

دانلود راینو نسخه ۵.۱۳ برای ویندوز ۶۴ بیتی + keygen

حجم تقریبی: ۲۲۹ مگابایت

رمز فایل فشرده: rhino5.ir

دانلود Rhinoceros 5.13 نسخه ۶۴ بیتی

دانلود فایل keygen به تنهایی

حجم تقریبی: ۷۷۰ کیلوبایت

دانلود فایل keygen برای راینو

درباره‌ی محمد نیکوکار

محمد نیکوکار هستم، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد طراحی صنعتی، دانشگاه تهران؛ عاشق یاد گرفتن و یاد دادن. معلم راینو و مولف کتاب مدلسازی سه بعدی با Rhinoceros5. علاقمند به برنامه نویسی و موزیک. در حال حاضر فعال در زمینه طراحی جواهرات و کفش.

۳۹ دیدگاه‌ها

  1. خیلی ممنون از سایت خوبتون
    من نسخه جدید رو دانلود و با موفقیت نصب کردم 🙂
    فقط یه سوال داشتم: آیا میشه این نرم افزار رو با توجه ب اینکه با این کیجن کرک شده آپدیت کرد؟یعنی اگر نوتیفیکیشنی مبنی بر آپدیت نرم افزار ظاهر شد میشه acceptکرد؟
    ممنون

    • محمد نیکوکار

      سلام و ممنون از دیدگاه شما.
      خیر، نرم‌افزار رو به‌روز نکنید. به محض اینکه نسخه جدیدی منتشر بشه، سعی می‌شه رو وبسایت گذاشته بشه برای دانلود. بهتره برای جلوگیری از اتصال نرم افزار به اینترنت و شناسایی لایسنس غیرواقعی این دوتا کار رو انجام بدید:
      ۱- از منوهای برنامه راینو مسیر زیر رو دنبال کنید:
      Tools > Options… > Updates and statistics و علامت کنار گزینه Enable updates and usage statistics رو بردارید.
      ۲- از کنترل پنل ویندوز این مسیر رو دنبال کنید:
      Control Panel > System and Security > Administrative Tools > Services
      در پنجره‌ای که باز می‌شه دنبال McNeel Update Service 5.0 بگردید، روش کلیک راست کنید و Stop رو انتخاب کنید.

  2. سلام ممنون از زحمات جنابعالی
    نسخه جدید رو دانلود و با موفقیت نصب کردم.
    فقط مشکل اینکه بعد چند دقیقه کار کردن برنامه خارج میشود.

    a problem caused the program to stop working correctly windows will close the program and notify you if a solution is available

  3. با سلام و تشکر
    میشه روی این ورژن ۶ گرس هاپر نصب کرد؟

  4. سلام اقای نیکوکار بنده نصب رو انجام دادم ولی قسمت اخر validation code رونمیره وکدی رو هم که میزنم قبول نمیکنه و الانم زده ۲۲ روز مونده تا برنامه از کار بیوفته میشه راهنمایی کنین ممنون میشم

    • محمد نیکوکار

      سلام به شما
      همونطور که در پست اشاره شده:

      هر بار که روی دکمه Generate کلیک کنید دو کد جدید تولید می‌شود که با هم سازگار هستند. پس لطفا تا انتهای مراحل نصب و فعالسازی روی این دکمه کلیک نکنید. چون در اینصورت Activation Key با License Key هماهنگ نبوده و قابل استفاده نخواهد بود.

      اصلا جای نگرانی نیست، کافیه یه بار راینو رو Uninstall کنید و دوباره با روش گفته شده نصب کنید. (حتما از Serial و Validation Code هماهنگ با هم استفاده کنید)

  5. سلام اقای نیکوکار لطف کردین متشکرم.

  6. جمال الدین

    با سلام و خسته نباشید.
    چندتا سوال داشتم . اول من معمار هستم می خواستم ببینم کدام یک از این دو نرم افزار برای من بهترین است؟ ۳dmax و rhino .وکدام یک از این نرم افزار برای (معماری)و طراحی خودرو بهتره؟و رندرینگ کدام قویتر است؟اگه لطف کنید جواب من رو به طور کلی جواب بدید ممنون میشم.

    با تشکر.

  7. جمال الدین

    و پلاگین های مورد نیاز برای معماری و طراحی خودرو و قایق تفریحی چیه.
    ممنون.

  8. Hi I downloaded the rhino 5.13 and successfully installed it but when I enter the validation key its says Valiadation Failed

    • محمد نیکوکار

      Hi Karim,
      Make sure that you are disconnected from the internet and be noticed every time you generate new code, generated serial number and validation key are match and works together only. so do not close and reopen keygen during installation.

  9. سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون ببخشید من وقتی با تی اس پی لاینز کار میکنم خیلی وقت ها راینو هنگ میکنه و respond نمیده مخصوصا وقتی میزارمش رو حالت edit surface ممنون میشم راهنماییم کنید

    • محمد نیکوکار

      سلام به شما. احتمال زیاد نسخه Tsplines شما از بسته نصب Matrix نصب شده. اگه اینطور هست باید از Control panel این نسخه رو حذف کنید و نسخه ۴ رو از این لینک نصب کنید: http://go.rhino5.ir/ts4

      در غیر این صورت بفرمایید که کدون نسخه از تی‌اس‌پی‌لاینز رو و از چه منبعی نصب کردید تا بهتر بتونم راهنمایی‌تون کنم. 🙂

  10. با عرض سلام
    خیلی ممنون جناب نیکو کار من rhino sr 10 داشتم و با استفاده از فایل keygen شما تونستم رجیستر کنم سپاس از زحمات شما

  11. salam
    man rhino 5 ro nasb kardam nemitonam render begiram moshkel az chie?

  12. با سلام و خسته نباشد

    ممنون از مطالب و آموزش هایی که تو سایت خوبتون قرار دادین.

    در زمینه طراحی جواهرات هم اگه لطف کنید آموزش قرار بدین ممنون میشم.

  13. روح الله رحمتی

    سلام خسته نباشید
    یه مشکلی که واسم پیش اومده اینه که گزینه های زیر نوشته command ناپدید شدن نمیدونم کجا رفتن و چه کلیدی زدم ممنون میشم راهنمایی کنید…مخفی هم نشدن زیر command
    تشکر

    • محمد نیکوکار

      سلام. اگه منظورتون نوارابزارهاست دستور ToolbarReset رو در خط فرمان وارد کنید. بعد از اون یه بار پنجره راینو رو ببندید و دوباره باز کنید تا مام نوارابزارها به حالت اول برگردن.

      توجه: لطفا سوالات و اشکالات رو فقط در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید: https://rhino5.ir/q

  14. سلام خسته نباشین.
    اگه امکان داره تفاوت ورژن های متفاوت راینو رو هم توضیح مختصری بدین.
    مثلا از لحاظ حجم:
    سخه ی Rhino v5.13.60404.13390 SR13 – ‏۴۷۶.۴۰ مگابایت
    ۶۴ بیتی Rhinoceros v5.12.50810.13095 SR12 – ‏۱۱۹۸ مگابایت
    Rhinoceros 5 SR13 v5.13.60913.21340
    ۲۲۹مگابایت
    ؟؟!!
    خیلی تفاوت حجم دارن!

    • سلام به شما. تفاوت نسخه‌های مختلف و مواردی که در هر کدوم از Service Release های راینو تغییر کردن رو می‌تونید از لینکهای زیر بخونید:

      تغییرات راینو در نسخه ۵.۱۲
      http://www.rhino3d.com/download/rhino/5.0/sr/changes?CodeStream=5.12

      تغییرات راینو در نسخه ۵.۱۳
      http://www.rhino3d.com/download/rhino/5.0/sr/changes?CodeStream=5.13

      در مورد حجم فایلها، سایز هر دو نسخه Rhinoceros 5.12 و Rhinoceros 5.13 که در این سایت برای دانلود قرار داده شده کاملا یکسان هستن. (لینک دانلود نسخه ۵.۱۲ http://rh5.ir/512) ولی اگه تو سایتهای دیگه با سایزهای متفاوت دیگه‌ای دیدید، احتمالا به خاطر اینه که بسته نصبی شامل موارد جانبی از جمله Language pack های زبانهای مختلف و مواردی از این قبیل هست.

  15. جناب نیکوکار عر ض سلام و ارادت
    من نسخه راینو ۵ رو که در سایت معرفی فرمودید رو با موفقیت نصب کردم اما این برای متریکس من مشکل بوجود اورو طوریکه پیام عدم ارتباط متریکس با راینو رو اعلام میکنه و متریکس عملا باز نمیشه.راهنمایی بفرمایید

    • سلام به شما حبیب جان و پوزش به خاطر تاخیر در پاسخگویی
      توجه داشته باشید که هر نسخه از پلاگینها (از جمله راینو) با نسخه مشخصی از راینو سازگار هستن و کار می‌کنن. بعد از نصب راینو ۵ لازمه که متریکس تون رو هم به نسخه ۸ ارتقاء بدید.
      اگه با وجود این کار باز هم پیام خطایی مشاهده می‌کنید لطفا تصویری از پیغام خطا رو ارسال کنید.

  16. سلام آقای نیکوکاری
    خدا قوت
    من وقتی راینو را نصب میکنم و اجرا میکنم پنجره ی license validation برام ظاهر نمی شود تا activation code را وارد کنم…
    دلیلش چیه؟؟چکار کنم این پنجره ظاهر بشه و بتونم active کنم راینو را؟؟؟

    • سلام به شما
      نسخه نصب شده رو یکبار Uninstall کنید. و دوباره طبق دستورالعمل گفته شده در همین پست سایت نصب کنید. دقت کنید که موقع نصب اتصال کامپیوترتون به اینترنت رو حتما قطع کنید.

  17. با سلام
    پلاگین راینوگلد رو باید از کجا دانلود کرد.ممنون

  18. سلام ممنونم بابت سایت خوبتون.ببخشید چرا دستور save as error میده؟

  19. error creating 3ds file میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rhino5.ir تخصصی‌ترین مرجع فارسی زبان راینو و پلاگین‌های راینو