سلام. وقتتون بخیر در رابطه با vray راینو5 برروی ویندوز 32bit متاسفانه هرچی سرچ میکنم فقط برای 64bit پیدا میشه، لطفا میشه راهنماییم کنید از کجا میتونم پیدا کنم؟🙏
محمد نیکوکار پرسش را پاسخ داد
1 پاسخ
سلام به شما
از نسخه Vray 3.X ویری دیگه نسخه 32 بیتی نداره. با توجه به مزیتهایی که ویندوز 64 بیتی داره پیشنهاد میکنم یک بار زمان بذارید و ویندوز 64 بیتی روی کامپیوترتون نصب کنید.
محمد نیکوکار پرسش را پاسخ داد