About importing objects and rendering 1.25K بازدید26 نوامبر 15 Arman0 26 نوامبر 15 0 دیدگاه سلام استاد…خسته نباشین استاد من یه آبجکت گیاه با فرمت 3ds به راینو import میکنم ولی داخل رندری که با پلاگین وی ری ش میگیرم نشونش نمیده…چکار باید کنم؟ 0 پاسخ فعالجدیدترینقدیمیترین نامنویسی یا ورود 2015-11-26 Arman