من در راینو Pictureframe ها را سفید میبینم! دلیل چیست؟ 2.50K بازدید9 اکتبر 15 پرسشگر راینو0 9 اکتبر 15 0 دیدگاه در نماهای راینو وقتی تصویری را با دستور Pictureframe وارد میکنم به صورت یک سطح سفید رنگ دیده میشود. چطور این مشکل را حل کنم؟ 0 پاسخ فعالجدیدترینقدیمیترین نامنویسی یا ورود 2015-10-09 پرسشگر راینو