0 دیدگاه

با سلام
استاد عزیز :
در راینو 6 وقتی خطی انتخاب میکنیم هم زمان کنترل پوینت آن هم روشن می شود
چکار کنیم مثل راینو 5 خاموش و رو شن شدن دستی مثلا با زدن f 10 و یا f 11 انجام شود
با تشکر
97-7-2

آزاده رضائی پرسش را پاسخ داد