نوار ابزار در صفحه ام محو شده!! 3.27K بازدید11 نوامبر 16 elahe alavi0 11 نوامبر 16 0 دیدگاه سلام، نوار ابزار در صفحه ام محو شده. چجوری برش گردونم؟ 1 پاسخ فعالجدیدترینقدیمیترین محمد نیکوکار0 15 نوامبر 16 ارسال کرد 0 دیدگاه سلام به شما، کافیه دستور ToolbarReset رو در خط فرمان وارد کنید، راینو رو ببندید و دوباره باز کنید تا نوارابزارهاتون برگرده به وضعیت زمانی که راینو رو نصب کردید. شما در حال دیدن یک پاسخ از مجموع 1 پاسخ هستید، برای مشاهده تمام پاسخها اینجا کلیک کنید. نامنویسی یا ورود 2016-11-11 elahe alavi