1 پاسخ
به احتمال خیلی زیاد این مشکل به خاطر 4K بودن مونیتور شماست. پیشنهاد اول اینه که راینو 6 رو از اینجا دانلود کنید و به جای نسخه فعلیتون نصب کنید. چون راینو 6 به صورت پیشفرض بامونیتورهای 4K سازگاره و هیچ مشکلی نداره، ضمن اینکه در کنارش از تمام امکانات جدید این نسخه هم میتونید استفاده کنید.
اما اگر به هر دلیلی مایلید از راینو 5 استفاده کنید، این پست رو در مورد نوارابزارهای راینو در نمایشگرهای ۴K بخونید.