عدم نمایش آبجکت در حالت وایرفریم 2.57K بازدید31 ژانویه 23Rhino حسین آغاز 31 ژانویه 23 0 دیدگاه در راینو ۶ و ۷ وقتی آبجکتی رو ترسیم میکنم اون آبجکت در حالت وایر فریم تو هیچ کدوم از ویوپورت ها نمایش داده نمیشود وفقط تو حالت شید اونم بدون خطوط و ایزو کرو ها نمایش داده میشه…کسی میدونه علتش چیه؟؟؟ حسین آغاز پرسید 31 ژانویه 23 0 پاسخ فعالجدیدترینقدیمیترین نامنویسی یا ورود 2023-01-31 حسین آغاز