با سلام
من این مشکل رو به هیچ وجه توی راینوی 5 نداشتم و از اونجا که دائماً با فایل های ai سروکار دارم، این مشکل باعث شده که نتونم به راینو 6 سوییچ کنم، هر چند که به امکانات جدید راینو 6 نیاز دارم. مشکل از این قراره که موقع باز کردن فایل‌های ai (و pdf) راینو دو گزینه fit to default screen و preserve units رو در اختیار شما قرار میده. من برای به هم نخوردن اسکیل فایل در راینوی 5 گزینه دوم رو انتخاب میکنم و بعد میگم که مثلاً هر یک میلیمتر در ai معادل یک واحد راینوست. این گزینه در راینوی 6 هم وجود داره ولی نتیجه کار همیشه بر اساس fit to default screen هستش و اسکیل هیچ وقت حفظ نمیشه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

Behnam Paran پرسش را پاسخ داد