صفحه اصلی / نوشته های متفرقه / با Rhino5.ir آشنا شوید!

با Rhino5.ir آشنا شوید!

سلام. 🙂

اینکه این صفحه الان پیش روی شما بازه و شما در حال خوندن این پست هستید، معنیش اینه که یا با راینو آشنا هستید (راینو چیه؟!) و یا برنامه‌ریزی کردید که همین روزا یادگیری این نرم‌افزار دوست‌داشتنی رو شروع کنید. هر کدوم از این دو حالت که باشه جای درستی اومدید! این بلاگ به بهانه نگارش و انتشار کتاب «مدل‌سازی سه‌بعدی با Rhinoceros5» و ارتباط با خوانندگان کتاب و همین طور به اشتراک گذاری فایل‌های مرتبط با کتاب متولد شده. اما به جز این موارد، مطالب آموزشی و اخبار مرتبط با راینو و پلاگین‌های راینو هم به صورت مستمر در محتوای پست‌های Rhino5.ir گنجونده میشه. پست‌های آموزشی، در سه سطح ابتدایی، متوسط و پیشرفته دسته‌بندی میشه که آموزش‌های مربوط به هر سطح رو راحت‌تر بتونید دنبال کنید.

به‌روز رسانی و درج پست جدید، معمولا هفته‌ای دوبار اواسط و آخر هر هفته خواهد بود. اما اینکه مطالب چه سمت و سویی داشته باشن و در مورد چه موضوعاتی بیشتر مطلب گذاشته بشه، قطعا به دیدگاه‌ها و بازخوردهای شما بستگی داره. پس لطفا بعد خوندن هر پست نظرات ارزشمندتون رو در بخش دیدگاه‌ها با ما در میون بذارید. همینطور سوالاتتون رو در مورد راینو در دیدگاه‌ها مطرح کنید تا در صورت امکان در همون قسمت جواب داده بشه، یا اگه لازم شد یه پست کامل به اون موضوع اختصاص داده بشه.

از اینکه با ما همراه هستید از شما سپاسگزارم.

محمد نیکوکار

درباره‌ی محمد نیکوکار

محمد نیکوکار هستم، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد طراحی صنعتی، دانشگاه تهران؛ عاشق یاد گرفتن و یاد دادن. معلم راینو و مولف کتاب مدلسازی سه بعدی با Rhinoceros5. علاقمند به برنامه نویسی و موزیک. در حال حاضر فعال در زمینه طراحی جواهرات و کفش.

۸ دیدگاه‌ها

  1. برای خوانندگان کتاب خوشحالم چون راینو رو به به صورت اصولی و مطابق با آموزش‌های مک‌نیل جااان و همکارانش فراگرفته و به کار خواهند برد.
    از زحمات بی دریغ محمد جان هم برای خدمت به جامعه‌ نرم‌افزاری ایران مچکرم.
    باااشد که دری نو گشاده شود. :))

  2. بسیار خوشحالم… آرزوی موفقیت دارم برای شما ^_^

  3. خیلی متشکرم از شما استاد عزیز که دانش نرم افزاریتون رو رایگان برای مردم به اشتراک میگذارید…موفق باشید

  4. عالیس دادا خیلی آقای

  5. خیلی ممنون از لطف شما اقای نیکوکار و مطالب بسیار خوبی که میذارین.

Rhino5.ir تخصصی‌ترین مرجع فارسی زبان راینو و پلاگین‌های راینو