صفحه اصلی / آموزش / دوره آموزش راینو [آذرماه ۹۴]

دوره آموزش راینو [آذرماه ۹۴]

سلام! دوستان عزیزم امروز چندتا خبر خوب براتون دارم! خبر اول در مورد کتاب آموزش راینو هستش. کتاب «مدلسازی سه بعدی با Rhinoceros 5» که از خیلی وقت پیش قولش رو داده بودم (و متاسفانه به دلیل بدقولی‌های ناشر این همه به تأخیر افتاد) تا آخر این ماه کار چاپش تموم می‌شه و قابل تهیه خواهد بود. دوستانی که علاقمند به یادگیری از روی کتاب هستند می‌تونن رو این کتاب به عنوان یه نقطه شروع خوب برای یادگیری راینو حساب کنن، البته هم‌زمان آموزش‌های سایت رو هم دنبال کنید و سوالات احتمالی خودتون رو در قسمت پرسش و پاسخ و رفع اشکال راینو مطرح کنید که بتونیم تا حد ممکن پروسه یادگیری روان و لذتبخشی رو در کنار هم داشته باشیم. بعد از انتشار کتاب بخشی از پست‌ها و مطالب به توضیح و تمرین بیشتر در مورد سرفصل‌های مطرح شده در کتاب اختصاص پیدا خواهد کرد.

اما برای دوستانی هم که به هر دلیل آموزش حضوری رو ترجیح میدن برنامه داریم! دوره آموزشی راینو با سرفصلهای عمومی (بدون گرایش به رشته و تخصص خاص و با هدف یادگیری مفاهیم مدلسازی با راینو) رو از تاریخ ۲۶ آذرماه ۹۴ شروع می‌کنیم و امیدوارم مثل دوره های قبل، کلاس پر انرژی، پر هیجان و پر نتیجه‌ای داشته باشیم و چیزهای زیادی از هم یاد بگیریم. بسیاری از دوستان در همین دوره به سطح مطلوب و مورد نظرشون از راینو می‌رسن و نیاز به دوره دیگه‌ای نخواهند داشت. اما دوستانی که مایلند راینو رو برای کاربرد تخصصی در طراحی جواهرات یاد بگیرن بهتره بعد از این دوره، دوره آموزش متریکس رو هم شرکت کنن که جزئیات دوره متعاقبا اعلام میشه. همینطور بعد از اتمام دوره راینو در صورت رسیدن به حد نصاب دوره گرسهاپر هم خواهیم داشت که به درد شما طراحان و معمارانی می‌خوره که علاقمند به طراحی پارامتریک هستید.

کتاب مدلسازی سه بعدی با Rhinoceros5

توضیحاتی در مورد دوره آموزش راینو:
در دوره آموزش راینو شما بعد از آشنایی با محیط نرم‌افزار و برخی مفاهیم پایه در قالب تمریناتی عملی و با روش‌هایی که در کلاس فرا می‌گیرید، قادر خواهید بود هر فرمی را با هر میزانی از انحنا و پیچیدگی به راحتی تجزیه و تحلیل کنید و مناسب ترین روش را برای ساخت آن انتخاب کنید. تمرینات دوره سعی شده است بر پایه تجربه چندین و چند ساله مدرس دوره به گونه‌ای انتخاب شود که شما را با اشتباهات رایج کاربران تازه کار و بسیاری ترفندهای کاربردی راینو آشنا سازد.
محل برگزاری دوره: تجریش، میدان قدس، ابتدای شریعتی
طول دوره: ۳۶ ساعت (در قالب ۱۲ جلسه ۳ ساعته)
زمان برگزاری: پنج‌شنبه‌ها، ۹ تا ۱۲ (به جز جلسه اول: ۲۶ آذرماه، ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰)
هزینه دوره: شرکت در جلسه اول دوره برای تمام دوستان رایگان است و هزینه کامل دوره ۵۴۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. عزیزانی که مایل به حضور در جلسه اول هستند حتما تا تاریخ ۱۱ آذرماه اعلام کنند.

در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام، همچنین برای مشاوره در مورد دوره با ما در تماس باشید:
تماس، پیامک و تلگرام: ۰۹۱۹۸۲۰۶۸۷۰
ایمیل: nikookar@live.com

درباره‌ی محمد نیکوکار

محمد نیکوکار هستم، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد طراحی صنعتی، دانشگاه تهران؛ عاشق یاد گرفتن و یاد دادن. معلم راینو و مولف کتاب مدلسازی سه بعدی با Rhinoceros5. علاقمند به برنامه نویسی و موزیک. در حال حاضر فعال در زمینه طراحی جواهرات و کفش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rhino5.ir تخصصی‌ترین مرجع فارسی زبان راینو و پلاگین‌های راینو